Επιλογές


ERASMUS+ 2018-2020

 

Ενδοσχολική βία και εφηβεία: μύθος ή πραγματικότητα

2ο ΓΕΛ Θεσ/νίκης

Σχολ. Έτος 2012 - 2013

Ομάδα Ερευνητικής Εργασίας (Project) του Β1

   1. Αβραμίδου Ελευθερία                     

  2. Αδαμαντίδου Γεωργία                     

  3. Αθανασούλης Άγγελος Μιχαήλ           

  4. Αλεξανδρίδης Γαβριήλ                    

  5. Αντώνη Ευριδίκη                          

  6. Βαρτανιάν Γεώργιος                       

  7. Βασιλείου Γεώργιος                                           

  8. Βλαχοπούλου Βλάχου Ελένη Αγγελική       

  9. Βογιάνος Γεώργιος

10. Γεωργόπουλος Γεώργιος                  

11. Γιαννούδη Αικατερίνη

12. Γκίζης Χατζηαντωνίου Νικόλαος

13. Γκιώνης Γεώργιος

14. Γρόσιας Αριστείδης

15. Δικαιοφύλακος Κυριακή

16. Ευαγγελοπούλου Δήμητρα

17. Ζαφειρίου Εμμανουήλ

18. Ζγκοράνι Βαλμπόνα

19. Θεοδοσούδης Νικόλαος

20. Καλαϊτζίδου Χλόη

21. Καλιφατίδου Αθηνά

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μπαγουράκη Αμαλία

Η βία αποτελεί ίσως ένα από τα ενστικτώδη χαρακτηριστικά του ανθρώπου. Καθ? όλη την διάρκεια της ζωής του μειώνεται ή αναπτύσσεται ανάλογα με τα εξωτερικά του ερεθίσματα. Υπάρχουν πολλές μορφές βίας. Μία μορφή που οξύνεται στις μέρες μας και απασχολεί ιδιαίτερα το κοινωνικό σύνολο είναι η ενδοσχολική. Συγκεκριμένα, στο σχολικό περιβάλλον μπορεί να ασκηθεί σωματική, σεξουαλική, ηλεκτρονική, συναισθηματική και τέλος λεκτική βία.

 

Εβδ. Ωρ. Πρόγραμμα 1ου τετραμήνου 2019-2020

 

Ωρολόγια Προγράμματα Μαθημάτων: 2019-2020

Α΄,  Β΄,  Γ΄ Λυκείου

Διδακτέα - Εξεταστέα ύλη  Γ΄ Λυκ. 2019-20

November 2019
M T W T F S S
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Πρόγνωση Καιρού

Επισκεψιμότητα

665600
Σήμερα
Χτες
Σύνολο
211
1703
665600